zilie

Liten flettevest

Posted by zilie den 30.05.12

Etter en tur på Sandnes Garns fabrikkutsalg kom jeg hjem med (blandt annet) garn og oppskrift til en søt, liten flettevest. Den strikkes i mandarin petit (100 % bomull) og kan sikkert bli lett og fin til sommeren.

20120530-184450.jpg

Syns resultatet så langt er bra, men etter at jeg delte av til ermhull/skuldre begynte jeg å klusse med oppskriften, så etter et par opprekkinger ble jeg lei. Nå får vesten hvile litt i kurven mens jeg strikker videre på nøstebarndressen fra forrige innlegg. Håper jeg mottakeren vokser saaakte…

Oppskriften er hentet fra heftet Mandarin baby 1006.

20120530-183943.jpg

Én kommentar to “Liten flettevest”

  1. Gøril said

    Så fin denne var. Veldig fin farge du har valgt… Likte modellen veldig godt!

Legg igjen en kommentar

 
